Infobanka

Akademie ČTK

Mediální školicí centrum


Jak komunikovat s novináři

Jednodenní kurz je určen pracovníkům tiskových a marketingových oddělení, kteří se práci s médii věnují na plný úvazek, i těm, kdo ve své profesi občas přicházejí do kontaktu s tiskem. Je vhodný například i pro řídící pracovníky, kteří kromě své hlavní pracovní náplně přebírají odpovědnost za komunikaci s tiskovými agenturami a dalšími médii.

Program kurzu

Nahlédnete do kuchyně největší české tiskové agentury, poznáte přímo, jak agentura pracuje s externími zdroji informací.

Získáte další informace o tom, jak napsat tiskovou zprávu, aby byl její účinek maximální a aby se zvýšila pravděpodobnost její publicity.

Dozvíte se více o tom, jak má vypadat struktura zprávy, co v ní nesmí chybět i jak ji formulovat, aby vzbudila pozornost médií.

Workshop bude věnován také tomu, jak agenturní novináři vyhodnocují informace a jak je zpracovávají.

Obsahovou náplň kurzu tvoří názorné prezentace, diskuse, praktická cvičení a jejich vyhodnocení. Užitečné rady a nejrůznější tipy, na co se při psaní tiskových zpráv zaměřit, dostanete v písemné podobě.

Po skončení kurzu následuje prohlídka zpravodajského sálu, který je centrem veškerého dění agentury, a multimediálních pracovišť.

Kontaktujte nás

Pro koho

Jednodenní kurz je určen pracovníkům tiskových a marketingových oddělení, kteří se práci s médii věnují na plný úvazek, i těm, kdo ve své profesi občas přicházejí do kontaktu s tiskem. Je vhodný například i pro řídící pracovníky, kteří kromě své hlavní pracovní náplně přebírají odpovědnost za komunikaci s tiskovými agenturami a dalšími médii.

Lektor

PhDr. Jiří Chrást

Cena

3600 Kč (4356 Kč vč. DPH)

Kde

Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.

Kdy

V době od 9 do 15 h. Od 12 do 13 h je přestávka na oběd, který je v ceně kurzu.

Přihláška

Akademie ČTK - kontakt

Opletalova 5-7
110 00  Praha 1
tel. +420 222 098 201
email: akademie@ctk.cz

Termíny kurzů