Infobanka

Akademie ČTK

Mediální školicí centrum


Jak se prosadit v mediální džungli

Každý den jsou novináři zasypáváni stovkami zpráv od desítek tiskových mluvčí, PR specialistů a marketérů. Většina těchto informací končí v koši. Naučíme vás, jak správně postupovat, aby se vaše sdělení prosadila a získala mediální prostor. Řekneme vám, jak to udělat, aby si novinář vašich zpráv nejenom všiml, ale aby s nimi i aktivně pracoval.

Program kurzu:

Seznámíte se s tím, jak prosadit komunikační sdělení do médií, jak postavit na nohy svůj komunikační tým, jak připravit komunikační plán, napsat správně avízo, tiskovou zprávu a zajistit tiskovou konferenci.

Díky praktickým cvičením si osvojíte správné postupy při psaní titulků i mediálně atraktivních PR textů. Dozvíte se, jak být o krok vepředu před konkurencí. Lektorem kurzu je bývalý mluvčí vlády ČR, novinář a marketingový specialista.

Kontaktujte nás

Pro koho

Kurz trvá jeden den a je pro určen všem, kdo chtějí vítězit a být úspěšní v mediální komunikaci. Účastníky mohou být vedoucí pracovníci, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti, pracovníci tiskových oddělení a vnějších vztahů jak státní správy, tak komerčních firem, začínající tiskoví mluvčí, PR pracovníci a všichni ti, kdo mají cíl efektivněji mediálně fungovat.

Lektor

Martin Ayrer

Cena

3 600 Kč (4 356 Kč vč. DPH)

Kde

Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.

Kdy

V době od 9 do 15 h. Od 12 do 13 h je přestávka na oběd, který je v ceně kurzu.

Přihláška

Akademie ČTK - kontakt

Opletalova 5-7
110 00  Praha 1
tel. +420 222 098 201
email: akademie@ctk.cz

Termíny kurzů