Jak napsat tiskovou zprávu, aby neskončila v koši
Pro koho
Denně přijde novinářům do ČTK několik stovek tiskových zpráv, zdaleka ne všechny jsou však dobře zpracovány. Řekneme si, jak tiskovou zprávu dobře napsat i jak s novináři efektivně komunikovat.
Rady, tipy, ukázky. Co funguje, co ne.
Celodenní kurz je určen pracovníkům tiskových a marketingových oddělení, kteří se práci s médii věnují na plný úvazek, i těm, kdo ve své profesi občas přicházejí do kontaktu s tiskem. Je vhodný například i pro řídící pracovníky, kteří kromě své hlavní pracovní náplně přebírají odpovědnost za komunikaci s tiskovými agenturami a dalšími médii.
Cena
4500 Kč 5445 Kč vč. DPH
Kde
Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.
Kdy
Kurz je jednodenní. V době od 9 do 15 h. Od 12 do 13 h je přestávka na občerstvení, které je v ceně kurzu.
Termín: bude upřesněn
Storno podmínky: Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději tři dny předem a my vám vrátíme vaši platbu nebo vás přesuneme na jiný termín. Později už to bohužel nebude možné.