Jak se prosadit v mediální džungli
Pro koho
Každý den jsou novináři zasypáváni stovkami zpráv od desítek tiskových mluvčí, PR specialistů a marketérů. Dost jich končí v koši. Naučíme vás, jak správně postupovat, aby se vaše sdělení prosadila a získala mediální prostor. Řekneme vám, jak to udělat, aby si novinář vašich zpráv nejenom všiml, ale aby s nimi i aktivně pracoval.
Kurz trvá jeden den a je pro určen všem, kdo chtějí vítězit a být úspěšní v mediální komunikaci. Účastníky mohou být vedoucí pracovníci, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti, pracovníci tiskových oddělení a vnějších vztahů jak státní správy, tak komerčních firem, začínající tiskoví mluvčí, PR pracovníci a všichni ti, kdo mají cíl efektivněji mediálně fungovat.
Naučíme vás přemýšlet o komunikaci. Řekneme vám, jak to udělat, aby si novinář vašich zpráv nejenom všiml, ale aby s nimi i aktivně pracoval. Zaměříme se i na to, jak informace správně prezentovat, jak dát komunikaci obsah, jak se naučit pracovat se zpětnou vazbou a zlepšovat se.
Cena
4100 Kč 4961 Kč vč. DPH
Kde
Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.
Kdy
Kurz je jednodenní, koná se od 9:00 do 15:00. Od 12:00 do 13:00 je přestávka na občerstvení, které je v ceně kurzu.
Termín: 6.06.2023
Storno podmínky: Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději tři dny předem a my vám vrátíme vaši platbu nebo vás přesuneme na jiný termín. Později už to bohužel nebude možné.