Umíte využívat sociální sítě LinkedIn k navazování a budování nových kontaktů a obchodních vztahů? Máte správně nastavený profil, aby oslovil právě vaše klienty? Víte, čím svůj profil naplnit?

Naučíme vás, jak s profesní sociální sítí pracovat ve prospěch vašeho byznysu: od budování osobní značky přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.

Kurz je určen pro začátečníky.

Téměř 90 procent z nás získává budoucí informace o svých partnerech či produktech v online prostředí. Tři čtvrtiny B2B zákazníků využívá sociální sítě při rozhodování o svém novém dodavateli. Více než 90 procent nakupujících chce jednat s lídry na trhu, které poznali na sociálních sítích.

Na LinkedInu jsou dnes téměř dva miliony Čechů. Celosvětově pak využívá tuto sociální síť asi 650 milionů lidí ve více než 200 zemích světa. Je to obří databáze lidí, firem, kontaktů a informací. Bez zbytečných nákladů můžete přes LinkedIn oslovit ty pravé lidi z vašeho odvětví všude po světě.

Co vám kurz přinese?

  • Představíme aktuální trendy v sociálních sítích LinkedIn a Twitter u nás i v zahraničí
  • Ukážeme vám, jak sociální sítě využít pro digitální networking - navazování obchodních vztahů v praxi
  • Upravíte si LinkedIn profily, které jsou vaší digitální vizitkou, výlohou v online prostředí
  • Podíváme se na to, jak pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
  • Ukážeme si, jak vyhledat a oslovit důležité obchodní kontakty přímo přes osobní neplacený účet na LinkedIn

Kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotlivých online aplikacích a sociálních sítích.

Cena

3000 Kč 3630 Kč vč. DPH

Kde

Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.

Kdy

Kurz je dopolední, v době od 9 do 13 h s pauzou na občerstvení.

Termín: 26.08.2020

Máte zájem o náš kurz?

Přihláška

Lektoři kurzu

Jiří Jambor

Jiří Jambor

Zakladatel a Business Development manažer ve FUTURE SALES. Spoluautor první české knihy o social sellingu s názvem Social Selling: Nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí. „Od začátku své profesní kariéry se věnuji prodeji. Oslovit nového klienta klasickými prodejními kanály je však dnes stále těžším úkolem. I proto mne baví hledat a zkoušet nové inovativní nástroje a metody. V roce 2017 jsme s kolegou spustili projekt Social Selling po Česku a následně založili společnost FUTURE SALES, která pomáhá českým společnostem adaptovat moderní technologie a přístupy v B2B prodeji.“
Martina Bednářová

Martina Bednářová

Projektová manažerka a Social Selling konzultantka ve FUTURE SALES. Začínala s prodejem v neziskové organizaci, kde se B2B byznysu věnovala sedm let. Poté ji na čtyři roky ulovila nadnárodní FMCG korporace, kde pokračovala v sales kariéře a následně z brand manažerky více pronikla i do světa marketingu. „Právě propojení prodeje a digitálního marketingu mě nadchlo a vnímám je jako budoucnost B2B prodeje,“ říká Bednářová.

Program

  • Aktuální data o sociálních sítích u nás i ve světě
  • Typický zákazník v 21. století, osobní značka profesionála v digitálním světě
  • Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
  • Nastavení osobního profilu na LinkedIn
  • Optimalizace osobního profilu pro vyhledávače
  • Využití vlastního obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí
  • Vyhledávání a oslovení potenciálních zákazníků či obchodních partnerů kdekoli na světě
  • Rozšíření osobní sítě kontaktů a práce s daty

Chcete se zúčastnit?
Potřebujete více informací?

Akademie ČTK

+420 222 098 201
akademie@ctk.cz

Opletalova 5/7
111 44 Praha 1