Korporátní komunikace a media relations
Komu je kurz určen
Interaktivní seminář je určen všem začátečníkům nebo mírně pokročilým v oboru public relations a komunikace, kteří odpovídají za strategii komunikace korporace i jednotlivých produktových značek, a to především s důrazem na media relations. Kurz přináší komplexní pohled na nastavení komunikační strategie, nastavení cílů a definování cílových skupin. Seminář je určen všem začátečníkům i těm, kdo již získali základní znalosti a učí se s nimi pracovat v rámci korporátní i produktové komunikace.
Obsah kurzu
V úvodní části se účastníci kurzu seznámí se všemi prvky PR procesu, budou se zabývat nastavením cílů a cílových skupin, adekvátních vybraným praktickým příkladům. Rozšíří si a ujasní základní pojmy a jejich obsah a naučí se pracovat s oblastí media relations jako se základním nástrojem PR strategie. Zároveň se budou zabývat rolí media relations v rámci ostatních PR nástrojů.
V praktické části si osvěží základy jednotlivých nástrojů PR a následně se v rámci nácviku praktických dovedností naučí připravit strategii pro tyto nástroje.
Každý účastník získá certifikát o absolvování kurzu.
Cena
3900 Kč 4719 Kč vč. DPH
Kde
Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.
Kdy
Kurz je jednodenní. V době od 9:00 do 15:00, od 12:00 do 13:00 je přestávka na občerstvení, které je v ceně kurzu.
Termín: 23.06.2022
Storno podmínky: Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději tři dny předem a my vám vrátíme vaši platbu nebo vás přesuneme na jiný termín. Později už to bohužel nebude možné.