Mediální propagace obce, města, regionu - restart turistiky nejen po covidu
Jak vytipovat inspirativní témata ve vašem městě či regionu, která zaujmou novináře? Existují témata, co vás dosud ani nenapadla propagovat? Jaké podklady novináři potřebují, když se rozhodují, zda vyrazit do regionu? A proč očekávají zcela jiný typ fotografií, než které máte běžně k dispozici? V rámci workshopu si vyzkoušíte také to, jak naplánovat program press tripu nebo čemu se vyhnout při komunikaci s novináři.
Komu je kurz určen:
- Zástupcům tiskových oddělení a oddělení cestovního ruchu
- Turistickým informačním centrům, destinačním agenturám a mikroregionům
Kurz vám pomůže pochopit, co můžete udělat, aby novináři přijeli na reportáž do vaší destinace i to, jak se stát atraktivní destinací pro různé cílové skupiny (rodiny s dětmi, cizince nebo třeba seniory).
Cena
3000 Kč 3630 Kč vč. DPH
Kde
Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.
Kdy
Kurz je půldenní, koná se od 9 do 13 h. V ceně je drobné občerstvení.
Termín: 03.10.2022
Storno podmínky: Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději tři dny předem a my vám vrátíme vaši platbu nebo vás přesuneme na jiný termín. Později už to bohužel nebude možné.