Jak vytipovat inspirativní témata ve vašem městě či regionu, která zaujmou novináře? Existují témata, co vás dosud ani nenapadla propagovat? Jaké podklady novináři potřebují, když se rozhodují, zda vyrazit do regionu? A proč očekávají zcela jiný typ fotografií, než které máte běžně k dispozici? V rámci workshopu si vyzkoušíte také to, jak naplánovat program press tripu nebo čemu se vyhnout při komunikaci s novináři.

Komu je kurz určen:
  • Zástupcům tiskových oddělení a oddělení cestovního ruchu
  • Turistickým informačním centrům, destinačním agenturám a mikroregionům
  • Kurz vám pomůže pochopit, co můžete udělat, aby novináři přijeli na reportáž do vaší destinace i to, jak se stát atraktivní destinací pro různé cílové skupiny (rodiny s dětmi, cizince nebo třeba seniory).

Cena

3000 Kč 3630 Kč vč. DPH

Kde

Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.

Kdy

Kurz je půldenní, koná se od 9 do 13 h. V ceně je drobné občerstvení.

Termín: 03.10.2022

Storno podmínky: Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději tři dny předem a my vám vrátíme vaši platbu nebo vás přesuneme na jiný termín. Později už to bohužel nebude možné.

Máte zájem o náš kurz?

Přihláška

Lektor kurzu

Mgr. Judita Matyášová

Mgr. Judita Matyášová

Vystudovala žurnalistiku na Literární akademii Josefa Škvoreckého a Soudobé dějiny na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2003 pravidelně publikuje v celostátních médiích, např. v Lidových novinách, na webu Reportér, v týdeníku Vlasta a v měsíčníku Glanc. Píše především o kultuře, historii a cestování. Od roku 2010 organizuje individuální i skupinová školení Jak se dostat do médií, kde vysvětluje, co novináře spolehlivě odradí a čím je naopak můžete zaujmout. Vede také individuální konzultace, kde radí, jak efektivně propagovat inspirativní příběhy v celostátních médiích. Více informací o lektorce: www.juditamatyasova.cz.

Program

Co se dozvíte v rámci workshopu:

Kde sehnat kontakty na novináře, kteří jezdí na reportáže?
Proč je důležitý předmět e-mailu?
Jak má vypadat obsah e-mailu, kde zvete novináře na reportáž?
Jaké fotografie novinář potřebuje, aby je mohl použít pro připravovaný článek?
Co je potřeba zajistit, když zvete novináře na press trip?
Jak sestavit program press tripu, aby měl novinář dostatek podkladů?
Čeho se vyvarovat při komunikaci s novinářem?
Jak navázat s novinářem dlouhodobou spolupráci, aby nezůstalo jen u jednorázové akce?

Chcete se zúčastnit?
Potřebujete více informací?

Akademie ČTK

+420 222 098 201
akademie@ctk.cz

Opletalova 5/7
111 44 Praha 1