Souboj s titulkem: Jak nezabít zprávu
Titulek čte podle průzkumů osm lidí z deseti. To, co je pod ním, jen dva lidé z deseti. Pokud nepochopíte, proč je titulek důležitý, nedokážete jej dobře zformulovat. Špatným titulkem čtenáře ztratíte. A všechno to, co následuje za titulkem, jste psali zbytečně. Špatným titulkem můžete nejenom přijít o čtenáře, ale i zmařit celou nákladnou kampaň na propagaci svého produktu.
Titulek nelze psát zbrkle. Vyžaduje svůj čas. Musíte si s ním vyhrát. Promýšlet, vyhazovat, přehazovat, kombinovat. Záleží na každém slově. Záleží i na počtu slov. Když se pustíte do souboje s titulkem, svádíte o svého čtenáře nebo zákazníka rozhodující bitvu. Právě tady ji můžete vyhrát, nebo prohrát.
Napsat dobrý titulek vyžaduje určité dovednosti. Především umět se vyjadřovat. Bez slovního plevelu. Dobrý ladí, špatný vadí. Akademie ČTK vás naučí na titulky vyzrát.
Komu je kurz určen:
- pracovníkům PR oddělení
- copywriterům
- blogerům
- začínajícím novinářům
- všem, kdo píšou a publikují texty a chtějí, aby jejich článek začali čtenáři číst
Cena
4356 Kč 3600 Kč bez DPH
Kde
Kurz se koná v budově ČTK na adrese Opletalova 5–7 Praha 1.
Kdy
Kurz je jednodenní. V době od 9 do 15 h. Od 12 do 13 h je přestávka na oběd, který je v ceně kurzu.