Produkty ČTK

Produkty

Produkty

Potřebuji ke své práci nejen zprávy, ale i další ekonomické informace a data o firmách, pomůžete mi?
Kromě aktuálního Ekonomického zpravodajství nabízí ČTK databázi firem Prodata. Databáze Prodata je určena všem, kteří potřebují aktuální informace a data o českých firmách přístupná na jednom místě. Denně aktualizovaná základní báze datových údajů o firmách je navíc doplněna o nejčerstvější zprávy ČTK vztahující se k danému podniku.

Potřebujeme informace o konání chystaných důležitých akcí, poskytujete nějakou takovou službu?
Přehledy očekávaných událostí můžete získat díky přístupu do jedné ze tří databází ČTK (Deníky, Deníky – volitelné, Databáze událostí) zaměřených na přehled očekávaných událostí v nejbližších dnech. Sledujeme však i očekávané události v horizontu několika měsíců či roků. Tyto údaje jsou zaznamenány a aktuálně doplňovány v dokumentační databázi Očekávané události.
Všechny tyto produkty jsou umístěny v Infobance ČTK.

Je v ČTK k dispozici archiv zpráv v elektronické podobě?
Ano, v Infobance ČTK ukládáme textové zpravodajství v elektronické podobě již od roku 1988.

Na sportovních webech jsem zahlédl vaši flashovou aplikaci pro Mistrovství světa v hokeji. Jaké jsou podmínky pro využití podobné aplikace, děláte i jiné podobné flashové aplikace (pro OH, MS ve fotbale apod.)?
S ohledem na rostoucí zájem klientů o datové infografické flashové aplikace ze sportovních událostí budeme připravovat tyto produkty i pro další významné sportovní události. Klient platí paušální cenu za kompletní dodávku flashové aplikace včetně aktualizace všech v ní obsažených dat.

Je možné sledovat zpravodajství ČTK v mobilním zařízení?
Ano, ČTK má své aktuální zpravodajství v aplikacích pro mobilní zařízení iPhone, iPad a Android.
Kromě těchto aplikací vytvořených pro využití široké veřejnosti zajišťuje ČTK také dodávku aplikací pro výše uvedené operační systémy všem zájemcům z řad médií, firem i institucí. Klienti si mohou umístit do dodaných aplikací upravených podle svých potřeb (grafické prvky, výběr funkčních prvků, atd.) buď svůj obsah anebo případně může vybraný obsah poskytnout klientovi přímo ČTK.

Mohu prostřednictvím ČTK rozšířit vlastní tiskovou zprávu v původním znění?
Ano, pomocí komerční služby Protext můžete rozšířit vlastní tiskovou zprávu téměř všem odběratelům zpravodajství ČTK a zároveň více než 3.000 zaregistrovaným odběratelům bezplatného email servisu. Více informací zde

Je možné k tiskové zprávě zveřejněné Protextem připojit fotografie, obrázky nebo logo naší společnosti?
Ano, v ceně služby Protext je i zveřejnění fotografií, obrázků a loga na webových stránkách Protextu, fotografie jsou navíc umístěny do Fotobanky ČTK.

Jakým způsobem mohu distribuovat vlastní video?
Služba Protext TV nabízí zveřejnění komerčních videí dodaných klientem.

Kolik fotografií je ve Fotobance ČTK?
Fotobanka ČTK obsahuje přes 2 000.000 fotografií v elektronické podobě. Na tvorbě fotografií se kromě fotoreportérů ČTK podílejí i desítky externích fotografů v Česku, na Slovensku a v dalších zemích.

Je Fotobanka ČTK veřejně přístupná, abych se do ní mohl podívat?
Ano, webová aplikace Fotobanky ČTK je veřejně přístupná na adrese https://multimedia.ctk.cz

Je možné využít fotografy ČTK pro firemní nebo soukromou akci?
Ano, tuto službu běžně nabízíme. Fotografové ČTK jsou díky mnohaleté praxi zárukou kvality.

Jak dlouho trvá vyřízení zakázky, chci-li koupit fotografie? A musím proto přijít do ČTK?
Záleží především na způsobu a druhu užití fotografie. Pro většinu způsobu užití je možné využít web Fotobanky ČTK, kde lze pořídit licenci online během několika minut. Pro ostatní případy, jako je především komerční užití, jsme schopni celou zakázku odbavit během několika desítek minut elektronicky bez nutnosti Vaší osobní přítomnosti v ČTK.

Co mohu udělat pro to, abych se stal fotografem ČTK?
Fotografovat, fotografovat a zase fotografovat... Pro fotoreportéry ČTK platí přísná měřítka stran kvality a rychlosti. Spolupráce s námi je nicméně možná i formou zastupování - stačí mít ucelené portfolio, umět fotografie vybrat, opatřit faktografickými údaji a poslat do Fotobanky ČTK. Dlouhodobá spolupráce je pak založena na komisním prodeji fotografií.