Časté dotazy - distribuce zpráv
Distribuce zpráv
Distribuce
- Je možné mít nepřetržitý přístup ke zpravodajství ČTK?
- Pokud mi nefunguje přístup do Infobanky ČTK, Fotobanky ČTK, nebo mám problémy se satelitním příjmem zpravodajství, kam mám zavolat?
- Co potřebuji k tomu, abych měl k dispozici zpravodajství ČTK?
- Potřebuji poradit s vyhledáváním v Infobance ČTK, kdo mi poradí?
Distribuce
Je možné mít nepřetržitý přístup ke zpravodajství ČTK?
Nepřetržitý přístup ke zpravodajství ČTK poskytujeme našim klientům standardně. Podrobnější údaje o možnostech přístupu a získávání zpravodajství ČTK se mimo jiné dozvíte i na stránce popisující distribuční možnosti ČTK, kterou naleznete zde.
Pokud mi nefunguje přístup do Infobanky ČTK, Fotobanky ČTK, nebo mám problémy se satelitním příjmem zpravodajství, kam mám zavolat?
Můžete kontaktovat technickou podporu zákazníků, tel. 222 098 262, e-mail podpora@mail.ctk.cz
Nejčastější příčiny problémů s přihlášením do Infobanky ČTK:
- bylo opakovaně zadáno nesprávné heslo, přístup je zablokován z důvodů podezření na přístup neoprávněné osoby či viru, kontaktujte podporu zákazníků
- platnost hesla je 60 dnů, před uplynutím této doby můžete heslo změnit ve volbě Uživatel, v případě potřeby volejte podporu zákazníků
- byl překročen povolený počet přihlášených uživatelů, kontaktujte podporu zákazníků pro zrušení spojení nebo obchodní oddělení pro navýšení počtu uživatelů
- v případě správně zadávaných přihlašovacích údajů je třeba ověřit, zda je v internetovém prohlížeči povolena funkce cookie
Co potřebuji k tomu, abych měl k dispozici zpravodajství ČTK?
Pro příjem zpravodajství ČTK Vám stačí buď běžně uživatelsky vybavený počítač s přístupem na internet a běžným internetovým prohlížečem, nebo s možností příjmu e-mailových zpráv. Stačí Vám také, pokud vlastníte mobilní telefon a využíváte služeb některého z českých mobilních operátorů či přímo s aplikacemi pro iPhone, iPad či Android. V případě větších nároků Vám můžeme do pronajmout přijímací server nebo redakční systém IRIS a průběžně zasílat zpravodajství protokolem ftp nebo pomocí satelitního vysílání.
Jsme také schopni reagovat na jakýkoliv jiné nadstandardní požadavky našich klientů.
Potřebuji poradit s vyhledáváním v Infobance ČTK, kdo mi poradí?
ČTK zajišťuje pro své klienty mimo jiné i semináře věnující se práci s Infobankou ČTK a to buď v sídle ČTK, nebo přímo u klienta. Můžete také kontaktovat přímo podporu zákazníků, tel. 222 098 262, e-mail podpora@mail.ctk.cz, kde Vám ochotně poradí.