28.05.2002
Nová grafická úprava vychází z designu a uspořádání původní verze. Při tvorbě vsadili jeho autoři na jednoduchost a přehlednost, kde hlavní důraz byl dán především na snadnou orientaci.
Podstatným zdokonalením cesty ke zveřejnění tiskového sdělení je uživatelsky přívětivý formulář pro zaslání tohoto textu. Ten zadavatele navede, jak zprávu jednoduše a bez problémů odeslat do ČTK a navíc mu okamžitě vypočte cenu, kterou za distribuci sdělení zaplatí.
Další novinkou je průvodce službou Protext. Je určený pro zákazníky, kteří se s Protextem setkávají vůbec poprvé. Představitel klienta Karel, návštěvníkovi stránky v šesti krocích vysvětlí, jak postupovat, aby za něj ČTK jeho text rozeslala do světa.
Protext je služba ČTK určená pro distribuci tiskových sdělení. Ve své dnešní podobě byla agenturou zavedena v roce 1999. V rámci tohoto servisu rozesílá ČTK texty zadavatelů, jimiž mohou být společnosti i jednotlivci, a to v původní podobě, nijak redakčně neupravované, ihned po jejich vydání. Odběratelé zpravodajství ČTK, převážně novináři, tak mají okamžitě k dispozici čerstvé a nezkreslené informace přímo ze zdroje jejich vzniku.