14.08.2008
Praha 14. srpna - Dnes byla spuštěna nová webová prezentace komerční služby PROTEXT, která je v ČTK určena pro rozesílání tiskových sdělení v originální podobě do médií, ekonomické sféry a státní správy. Nový web servisu Protext www.protext.cz byl pečlivě připravován, aby byl celkově přehlednější, čtenářsky přitažlivější a uživatelsky příjemnější.
Hlavní změna se týká celkového designu, který koresponduje s novým grafickým stylem ČTK. Úpravy zlepšily zejména homepage, kde je přehled vydaných zpráv rozšířen o jejich náhledy, vč. náhledů fotografií. Změnily se také některé ovládací prvky.
Nově se na stránkách objevuje rubrika "Jak správně napsat tiskovou zprávu". Ti méně zkušení se v ní mohou dozvědět, jaké má mít tisková zpráva náležitosti, aby zaujala co nejširší počet čtenářů, zejména novinářů.
Pro zadavatele tiskových zpráv bude web bezpečnější a objednání zveřejnění jednodušší.
Odběratelům zpráv vydaných službou Protext budou nadále zasílána sdělení zdarma do jejich e-mailových schránek. Každý nový zájemce se může snadno na webu zaregistrovat a zprávy bezplatně odebírat. Touto cestou se pak tisková sdělení Protext dostávají nejen ke klientům ČTK (médiím, státní správě, ekonomickým subjektům), ale snadno k celé veřejnosti.
Prohlédněte si nové webové stránky zde: http://www.protext.cz