18.08.2008
Po více než deseti letech mění ČTK svůj vizuální styl, aby odpovídal požadavkům, které přinesla doba internetu a multimédií. Nová vizuální identita ČTK je rovněž výrazem toho, že se agentura uvnitř mění.
„Změna vizuálního stylu ČTK obsahuje poselství pro naše partnery a klienty: jsme podnik, který se vyvíjí a pracuje na sobě,“ říká generální ředitel ČTK Milan Stibral.
Základní tvar nové grafiky vyjadřuje multimediálnost produkce ČTK. Lze v něm vidět střípky, ze kterých se skládá obraz světa. Poskytuje nekonečné množství variací - jednou funguje jako čistě estetická dekorace, podruhé jako rozlišovací znak. Umožňuje flexibilní využití jak pro materiály korporátní, tak pro prezentace produktových řad. Vždy však bude zřetelné, že jde o identitu ČTK.
Mírnou úpravou prošlo i tradiční logo agentury. Agentura bude nadále používat logo se zeměkoulí, v nové podobě však bylo zjednodušeno. Logo ČTK bude používáno i v nových barevných variacích.
Tvůrcem nového grafického stylu ” i úpravy loga ČTK je grafické studio AnFas.