24.09.2013
ČTK otevřela virtuální samoobsluhu, v níž si každý může vybrat informace, které potřebuje nebo které ho zajímají. Jednoduše si na www.newsmarket.cz předem nastaví kritéria (téma, míra důležitosti, jméno, název, sportovní disciplína apod.) a zvolí, zda chce zprávy dostávat e-mailem nebo jako SMS. A pak mu začnou chodit stručné texty do 150 znaků, tak zvané headliny, které odpovídají jeho zvolenému zadání. Číst si je může na mobilu, tabletu nebo počítači. Výhodou je, že dostane jen to, co chce, a že se dozví to nejdůležitější.
Headliny jsou krátké, výstižné zprávy zachycující hlavní sdělení z každé zpravodajské události. Jsou to ty nejrychlejší zprávy ČTK odesílané bezprostředně po události či dokonce ještě v jejím průběhu. Systém NewsMarket ČTK je distribuuje ve stejném okamžiku, kdy vyjdou v agenturním zpravodajském servisu, takže kdo si je objedná, dostává informace ČTK mezi prvními.
Služby NewsMarketu ČTK se hradí pomocí předplaceného kreditu. Cena je vstřícná: 1 Kč za headline odeslaný e-mailem, 2 Kč za SMS (kvůli úhradě nákladů mobilních operátorů). Kredit lze zaplatit kartou, bankovním převodem nebo prémiovou SMS. Aby si mohl každý své nastavení vyladit, dostane při registraci zdarma deset volných jednotek.
NewsMarket ČTK je určen pro osobní informaci jednotlivců. Komerční využívání této služby, stejně jako redistribuci headlinů ČTK zapovídá. Firmám a institucím ale nabízí podobné individuální služby s daleko podrobnějším a cílenějším výběrem headlinů, případně i obšírnějších zpráv. Stačí se obrátit na obchodní oddělení ČTK obchodni@ctk.cz.
www.newsmarket.cz