Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
Česká tisková kancelář
Zpravodajství Denně na 500 vydaných domácích a zahraničních zpráv z ekonomiky, politiky, kultury a sportu.
Zpravodajství v angličtině Průběžné sledování významných událostí v politice, ekonomice, kultuře a sportu.
ČTK Connect ČTK Connect zastřešuje služby, které komunikačně propojují informace a aktivity firem či institucí s médii a uživateli v ČR i po celém světě.
Servis pro krizovou komunikaci Nejrychlejší zpravodajství na trhu. Krátké zprávy přímo od reportérů ČTK v terénu.
Fotobanka Fotografie k širokému užití pro média, nakladatelství, komerční firmy i fyzické osoby.
Profimedia.cz Největší středoevropská fotobanka s nabídkou 200 miliónů fotografií od renomovaných zdrojů, jako jsou AP, AFP, Magnum, dpa, Splash, imago
Videozpravodajství Profesionálně zpracované aktuality z domova, atraktivní záběry z důležitých událostí.
Pronájmy ČTK - kanceláře a sklady Pronájem kancelářských prostor v budovách ČTK Opletalova Praha 1 a Žirovnická Praha 10. Pronájem skladů, provozních místností a parkovacích stání v budově ČTK Žirovnická Praha 10.
Služby na zakázku dle vašich požadavků a představ
Služby na míru
Všechny služby Často kladené otázky
O nás
Jak fungujeme
Historie
Kariéra
Lidé
Zadejte hledaný výraz Vyhledat
Menu
Termín bude upřesněn
Kryptoměny na sebe v posledních týdnech upoutaly velkou pozornost. Počty výstupů v mainstreamových médiích skokově narostly, což s sebou přineslo nepřesnosti a zkreslená fakta ve zveřejněných článcích. Workshop by měl na tyto neduhy upozornit a pomoci novinářům lépe se v problematice kryptoměn orientovat.
pro novináře zdarma
Twitter je výborný komunikační prostředek úřadů, firem i jednotlivců. Jak ho správně používat, jak na něm komunikovat, k čemu se hodí a k čemu ne, jak používat hashtagy nebo zavináče, k čemu jsou záložky a seznamy a mnoho dalších užitečných věcí se dozvíte na mediálním kurzu, který je určen twitterovým začátečníkům. Kdo má více zkušeností, ať vyzkouší náš kurz Jak na Twitter 2.
2500 Kč 3025 Kč vč. DPH
Twitter je výborný komunikační prostředek úřadů, firem i jednotlivců. Jak ho správně používat, jak vymyslet strategii a ediční plán, co dál s příspěvky, jak užívat správný jazyk nebo vhodně formulovat slova a mnoho dalších užitečných věcí se dozvíte na novém mediálním kurzu Akademie ČTK pro pokročilé, který navazuje na kurz pro začátečníky.
Každý den jsou novináři zasypáváni stovkami zpráv od desítek tiskových mluvčí, PR specialistů a marketérů. Dost jich končí v koši. Naučíme vás, jak správně postupovat, aby se vaše sdělení prosadila a získala mediální prostor. Řekneme vám, jak to udělat, aby si novinář vašich zpráv nejenom všiml, ale aby s nimi i aktivně pracoval. Zaměříme se i na to, jak informace správně prezentovat, např. na tiskových konferencích.
4100 Kč 4961 Kč vč. DPH
Mediální seminář ČTK pro učitele základních a středních škol. Na tomto jednodenním kurzu o fungování médií poznáte, jak se v ČTK zprávy tvoří, jak se informace získávají, vyhodnocují, ověřují a zpracovávají. ČTK vydá denně na 500 domácích a zahraničních zpráv z ekonomiky, politiky, kultury a sportu. Drtivá většina informací, o kterých čtete v novinách, slyšíte v rádiu nebo vidíte zpracované v televizním zpravodajství, pochází z Četky. Kurz má akreditaci MŠMT.
1800 Kč 2178 Kč vč. DPH
Gesta, mimika, řeč těla nebo první dojem jsou důležité aspekty naší komunikace. Na to, aby si o vás druhý člověk udělal první dojem, stačí 3 až 7 vteřin. Seminář je zaměřený na rozvoj a zlepšení komunikačních dovedností a postupů při vystupování na veřejnosti, tiskových konferencích, před kamerou, mikrofonem, při jednání s kolegy, partnery i klienty. Je důležitý pro všechny, kteří si chtějí zlepšit komunikační techniky, začít správně používat řeč těla a zlepšit si vyjadřovací schopnosti, výslovnost i obsah řeči.
4500 Kč 5445 Kč vč. DPH
Umíte využívat sociální sítě LinkedIn k navazování a budování nových kontaktů a obchodních vztahů? Máte správně nastavený profil, aby oslovil právě vaše klienty? Víte, čím svůj profil naplnit? Naučíme vás, jak s profesní sociální sítí pracovat ve prospěch vašeho byznysu: od budování osobní značky přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.
3000 Kč 3630 Kč vč. DPH
Interaktivní seminář je určen všem začátečníkům nebo mírně pokročilým v oboru public relations a komunikace, kteří odpovídají za strategii komunikace korporace i jednotlivých produktových značek, a to především s důrazem na media relations. Kurz přináší komplexní pohled na nastavení komunikační strategie, nastavení cílů a definování cílových skupin.
Žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat nepřesnosti v médiích nebo řešit havárii ve výrobním provozu. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti a strategie v krizi jsou tématem kurzu.
Seminář je zaměřen na osvojení specifických dovedností, které potřebuje každý autor píšící pro web. Vysvětlí, jak se lidé na internetu chovají, co a jakým způsobem čtou a jaké to klade nároky na vlastnosti dobrého internetového textu.
Chcete dobře blogovat? Napsat přehlednou firemní analýzu? Zvládnout čtivě článek do novin? Vymýšlet povídky? Předložit šéfům přehlednou pracovní zprávu? Na to vše je Kurz tvůrčího psaní se spisovatelkou a publicistkou Danou Emingerovou, žákyní slavného autora Arnošta Lustiga.
Kurz je určen všem, kdo chtějí proniknout do základů žurnalistiky a vyzkoušet si získané poznatky v praxi. Mohou to být jak zájemci o studium novinařiny, tak i absolventi fakult. Užitečný je i pro ty, kdo pracují s médii a chtějí lépe porozumět práci novinářů. V neposlední řadě je vhodný také pro toho, kdo vykonává jinou profesi, ale chtěl by sám se stát novinářem.
5000 Kč 6050 Kč vč. DPH
Jaké omyly panují kolem autorských práv? Jak používat cizí obsah tak, abyste měli klidný spánek? Jak nejrychleji docílit stažení obsahu, který vás poškozuje nebo je za hranicí práva? A jaké jsou možnosti obrany proti "polopravdám" z úst konkurence, influencerů, médií nebo neziskovek? O tom všem na novém kurzu o právu v PR, marketingu a médiích.
6000 Kč 7260 Kč vč. DPH
Kurz je určen všem, kteří chtějí poznat, jak postupovat při rozhovoru pro média. Jaké to má úskalí, jak se ptát, jak reagovat, čemu se vyhnout a jak se dokonale připravit tak, aby vás nic nemohlo překvapit. K dělání rozhovoru se může dostat prakticky každý, ale ne každý pak situaci zvládne. Kurz vás naučí, jak na to.
3900 Kč 4719Kč vč. DPH
Workshop je určen všem, kdo chtějí proniknout do základů fotožurnalistiky a vyzkoušet si získané poznatky v praxi. Seminář se zaměřuje na to, jak dobře fotograficky pokrýt akci, jak vyhodnocovat informace, jak materiál dál zpracovat. Dozvíte se, co je kompozice a z čeho všeho se obraz skládá. Jak funguje světlo a tma a jak jich efektivně využívat při focení.
3900 Kč 4719 Kč vč. DPH
+420 222 098 201 akademie@ctk.cz
Opletalova 919/5 110 00 Praha 1