Novinky

ČTK na Multimediálním dni FSS v Brně

22.11.2019

Česká tisková kancelář se letos podruhé zúčastnila Multimediálního dne na Fakultě sociálních studií brněnské Masarykovy univerzity. Při této příležitosti ČTK věnovala katedře mediálních studií a žurnalistiky obrazovku se svým průběžně aktualizovaným nejrychlejším zpravodajstvím - headline servisem ČTK. Stejnou obrazovku již mají od jara k dispozici budoucí novináři na Fakultě sociálních věd UK v Praze.

Hlavním tématem letošního multimediálního dne, který se uskutečnil 22. listopadu, byla Důvěra a média. Šéfredaktor Fotobanky ČTK Petr Mlch na brněnské univerzitě vedl workshop týkající se editace fotografií a zásad tvorby fotozpravodajství ČTK.

ČTK vedle dalších médií představila svou práci na tradičním mediálním jarmarku v atriu fakulty studentům středních a vysokých škol a účastníkům soutěže o nejlepší časopis roku. Studenti se seznámili se zpravodajstvím i Fotobankou ČTK, historií národní tiskové agentury a mohli si vyzkoušet práci editorů.

Na multimediálním dni se prezentovaly dále například Česká televize, Český rozhlas, vydavatelství Economia a Mafra, Deník či Seznam Zprávy. Zástupci vedení médií, včetně šéfredaktorky zpravodajství ČTK Radky Markové také u kulatého stolu probírali své zkušenosti se studentskými stážemi a debatovali o možnostech jejich dalšího rozvoje.